2014年4月23日 星期三

右後腳手術第2日 [留院探病]

2014年4月22日 (星期二)

探病時間係13:00-14:30同18:30-20:00,中午時間太趕,所以爸爸放工先去探小mi。

診所提供既頭罩好硬,戴起來唔舒服,爸爸帶咗用開既頭罩比小mi用,等佢可以舒服些。



爸爸話小mi精神好好,但見到小mi手仔吊緊鹽水,腳隻包住咗,心痛,真係忍唔住喊。




換咗頭罩舒服晒。


原來只可以探15分鐘,爸爸已經比正常時間探多咗,逗留咗30分鐘,爸爸要回家,小mi叫晒喊晒咁,真係唔知叫好定唔好,我因為要湊住兩個女,所以唔可以去探小mi,不然實喊屎我。



Shiro禽日可能以為小mi都爸爸出街wet,所以小mi出咗街,爸爸回來,都仲以為小mi玩緊未回家,表現無乜唔同咁,但經過一夜仲未見小mi返屋企,Shiro開始掛住小mi,無晒心機,眼濕濕咁,悶悶不樂。



小蕾睇完片後話好掛住小mi,喊!



佢走去露台大叫小mi,根住話見唔到小mi。


希望小mi明天可以出院回家喇! 姑娘話出院其中一樣要做到既就係要肯自己食野,小mi唔肯自己食,要姑娘餵。

小mi你要乖乖食野,咁就可以出院回家見我地架喇!

6 則留言:

  1. 小Mi可以出院未﹖見到真係好心痛,小蕾真係好錫小Mi,小Mi, get well soon

    回覆刪除
    回覆
    1. 出咗院喇!精神好好,食得訓得,多謝關心!^^

      刪除
  2. 見相我都喊了出來, 小mi 已經好叻女住了兩晚啦 >_< 見到baba 又未返得家, 心痛死小mi 同大人 >_<
    小蕾真係一個很窩心的小朋友 ^^ 今次短暫分開後, 可能佢地2個之感情會去升華去另一層次 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望小蕾唔好蝦小mi Shiro,學懂愛錫佢地。

      刪除
  3. 我睇完都忍唔住喊呀!小蕾同Shiro一世都冇同小Mi分開過一定好掛住!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗星葵外,全家都掛住小mi,Shiro平時成日蝦小mi,聊交打,依家都無,只係行去聞小mi傷口。

      刪除