2014年4月23日 星期三

右後腳手術第1日 [入院做手術]

2014年4月21日 (星期一) 復活節假最後一日

Book咗今日中午1點做手術,係做手術前要先抽血Body Check確定身體狀況良好先可以做手術,爸爸放低小mi係診所就要回家,因為小mi做完手術後需要留院觀察唔可以即日回家。




小mi個樣無晒心機,小mi認得呢個地方的(因為佢係呢個診所desex),前日睇醫生前,係診所出面想先放小mi VV,小mi驚到唔想出袋VV。

希望小mi手術順利!

我在家等診所打電話來,等到6點仲未有消息,我就打電話去問,姑娘回覆仲係手術室做緊,又等到8點仲未有消息,我開始擔心又打去問,終於差唔多8:30姑娘打來話小mi手術順利,麻醉已經醒得7788,聽完後成個人放鬆晒,真係擔心屎我。

姑娘無講過有做十字韌帶手術,我自己都唔記得問,但就同我講剝咗3隻上門牙,1隻下門,醫生之前提意剝的,因為小mi前門牙仔鬆,唔剝的話,牙肉會委縮,加上現今的狗食野時唔會點用到前面的牙,所以對食野無影響。

小mi前面上門牙係兩隻牙叠住的,成日都會藏食物渣、毛線,我一直都驚佢會牙隙發炎,依家既然要麻醉,醫生都提意剝,所以我地都決定剝。

PS:回家後鍚小mi,發現小mi剝牙後係完全無晒口嗅。



2 則留言:

  1. 待放底後, 等通知的心情就最忐忑 >_<
    手術成功好快就回家休息, 唔好跳上跳落啦 ^^

    回覆刪除
  2. 激屎我喇!第二日就跳落sofa喇!

    回覆刪除